vrijdag 31 juli 2015

Steigerhout tegen muur

Bespaar tot wel via kiesproduct. Steigerhout bestel je in onze webshop. In diverse merken verkrijgbaar! Dag, Ik ben van plan om mijn muur te betimmeren met steigerhout. Nu is het de eerste keer dat ik mij op een dergelijk terrein begeef.


Ik heb er een wand van steigerhouten planken van gemaakt.

Op maat gezaagde planken klodderde ik vol met kit en plakte ik in een handomdraai tegen de muur. Je zal dan eerst iets tegen de muur moeten bevestigen waartegen je de houten planken kan bevestigen. Wil je steigerhout aan de muur hebben als decoratie?


Het geeft je interieur een stoere,. We kregen het advies om de planken weken te laten liggen in de kamer waar ze tegen de muur komen. Zelf een steigerhout muur maken?


Je kunt het zelf met de juiste tips en goede bouwtekeningen. Hoe bevestig ik het best steigerhouten planken aan een muur ?

Doe het zelf met steigerhout. Draai op de kopkant van planken van 50. Zelfklevend steigerhout MM dun. Bent u de (witte) strakke muur ook zo zat? Bekleed de muur met gebruikt steigerhout en creeër een gezellig landelijke sfeer.


Een decoratieve steigerhouten ladder voor in uw interieur. Zet de ladder gewoon tegen uw muur en versier deze met kaarsen, een plantje of een paar boeken. Houten latten die je zo tegen je muur plakt. Ja, je leest het goe geen schroeven en boren, geen lijm,.


Plak tegen je muur en het is net of je tegen een hip sloophouten wandje of steigerhouten muur aan kijkt. Eenvoudig advies voor beginnende doe het zelvers, gratis bouwtekeningen voor steigerhouten decoratie en klustips. VAN STEIGERHOUT Door Frederike Dollekamp. Grijs waas mix Wit dekkend mix Hulp nodig bij je klus?


Montageservice Plakhout op de muur aanbrengen. Het bureaublad wordt op latten gelegd die aan de muur zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts