dinsdag 29 maart 2016

Spuitplamuur mdf

Ik spuit voor mijn werk veel MDF (Medite) en zet het in een 2K spuitplamuur , plaat ontvetten of voorstrijken heb ik echt nog nooit gedaan. Alabastine 2-in-MDF grondverf zoek ik wat beters. Spuitplamuur heb ik wel eens.


Je kunt het ook uitstekend gebruiken als grondlaag voor het afspuiten. Eenvoudig online bestellen bij HORNBACH. Ik heb mdf keukendeurtjes gespoten met levis lak.

Het spuiten gaat niet echt goed. Heb ik speciale spuitlak nodig. Ook is er altijd het gevaar dat de door de zelfbouwer gebruikte materialen (plamuur, spuitplamuur ). Voor de spuiter schuren we alleen het MDF licht op,. De plamuur hecht uitstekend op metaal, aluminium, polyester, hout. Als je die weg wilt werken kun je het beste spuitplamuur gebruiken.


Ik heb bijvoorbeeld voor de opbouw van mijn Amsterdam spuitplamuur van Simprop gebruikt. Waar haal je dan die spuitplamuur ? Inderdaa is een zeer goeie oplossing, op mdf nu niet echt nodig, maar op massief hout geeft dit het minste contrast met het gewoon hout.

Voor gips en steenachtige ondergrond. Met deze spuitplamuur behaalt u een mooi eindresultaat. Voor verschillende houtsoorten te gebruiken.


MDF wordt binnenshuis veel gebruikt als interieur betimmering, maar ook voor meubels. Zeer praktisch materiaal, en je past de kleur eenvoudig zelf aan aan je interieur. Dan ben je bij OPMAATZAGEN. Bestel eenvoudig blank MDF , MDF met lakdraagfolie, MDF Vochtwerend V31 MDF watervast en.


Regio West -en Oost Vlaaanderen. Wij zorgen voor een kwaliteitsvolle service met oog voor detail. Aanbrengen van spuitplamuur is veel sneller dan het traditionele. Euroline voor hout, MDF , en alle gebruikelijke meubilair bouwmaterialen.


Je MDF lakdragend gemakkelijk bestellen bij dé online zagerij. In elke gewenste dikte gratis op maat gezaagd en binnen werkdagen geleverd! Double Coat spreading rate approx. Een mooi eindresultaat bij het schilderen van MDF valt of staat met een goede voorbereiding.


Dit moet eerst goed met grondverf behandeld worden of met spuitplamuur. Daarentegen is MDF een wereldmateriaal als het om afwerking gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts